Kamil koç Personel Alımı
Kamil koç, farklı iller üzerinde bulunan birçok boş kadrosu için personel alımı yapacak. Kamil koç şirketinin iş ilanlarına iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylardan bazı şartlar istenmekte olup, şartlara haiz olanlar ilanlara başvuru sağlayabilecek. İşte detaylar;
Kamil koç İş Başvurusu
Kamil koç iş başvurusu aşamaları resmi kariyer adresi üzerinden yapılacak olup, öncelik olarak ilgili siteye kayıt olmalı ve güncel iş ilanlarını inceleyerek öz geçmiş bilgilerinizi bırakmanız yeterli olacaktır. Şirketin yayınladığı iş ilanlarından bazıları ise şöyledir;
Kamil koç iş ilanları 2018
Çağrı merkezi yetkisili: Karayolu Yolcu Taşımacılığı alanında faaliyet gösteren şirketimizin Çağrı Merkezi / Yolcu İlişkileri Biriminde görevlendirilmek üzere; En az lise mezunu, Diksiyonu düzgün, akıcı konuşma becerisi olan, İnsan ilişkilerinde başarılı ve İkna kabiliyeti yüksek, Vardiyalı sistemde çalışabilecek, Gerektiğinde esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek, Bursa’da ikamet eden, 19-35 yaş arası, Tercihen Çağrı merkezi ya da Müşteri Hizmetleri tecrübesi olan çalışma arkadaşı arayışımız bulunmaktadır. İŞ TANIMI 7 gün 24 saat hizmet veren Çağrı Merkezimize gelen çağrılara kurum standartlarına uygun cevap vermek. Bilet satış, rezervasyon, bilgi, şikâyet, istek, öneri, teşekkür vb. işlemeleri doğru şekilde yaparak gerekli kayıtları bilgisayar ortamında tutmak.
Vardiya amiri: Ön Lisan/Lisans mezunu, 1-3 yıl deneyimli, Bilgisayar Ms Office uygulamalarına hakim, Raporlama yeteneği gelişmiş, İnsan ilişkilerinde başarılı, Analitik düşünebilen, dikkatli ve sonuç odaklı, Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek, Askerlik ile ilişiği olmayan, Sivas’ta ikamet eden/edebilecek olan, Sivas lokasyonumuzda görevlendirmek üzere Vardiya Amiri arayışımız bulunmaktadır. İŞ TANIMI Mevcut çalışanların vardiya planlamasının gerçekleştirilmesi ve uyulmasının sağlanması, Araç sefer takibinin yapılması, Otogar içinde müşteri servis planlamasının yapılması ve denetlenmesi, Otogar ve Bilet Satış Noktalarının kasa sayımlarının yapılması ve ilgili yöneticilere raporlanması, Sisteme kaydedilen şikâyet başvurularının kontrol edilmesi ve ilgililere iletilmesi, Sistem üzerinden gerçekleşen değişikliklerin yapılması (yeni tur açılış, kapanış, araç tipi, durak işlemleri vb.), Gerekli durumlarda diğer departman/kişilerle gerekli koordinasyonun sağlanması.
sosyal medya uzmanı: Üniversite mezunu, Dijital pazarlama konularında en az 3 yıllık deneyim sahibi, Adwords hesap yönetimi yapmış, tüm reklam modellerine hâkim. Google Tag Manager ve Google Analytics deneyimi olan (Tercihen Google sertifika sahibi) Temel seviye SEO bilgisi (ileri seviye plus) Facebook Business Manager yönetimi yapabilen, Internet siteleri için panel yönetimi yapabilen (görsel, metin yükleme) Sosyal medya ve blog sayfası yönetimi yapabilen, Yaratıcı kampanya ve içerik hazırlamada başarılı çalışmalara imza atmış, Dijital pazarlama alanındaki trendleri takip eden, yeniliklere uygun çözümler üretebilecek, İtibar ve algı yönetimi konularında deneyim sahibi, tercihen kurumsal bir markanın sosyal medya hesaplarını yönetmiş, Türkçe’ye ileri düzeyde hâkim, dilbilgisi ve imla kurallarına dikkat eden, editöryal yetenekleri olan Tercihen Photoshop kullanabilen, 30 yaşını aşmamış,
https://www.kariyer.net/firma-profil/kamil-koc-otobusleri-a-s-2151-12639
Kamil koç, farklı iller üzerinde bulunan birçok boş kadrosu için personel alımı yapacak. Kamil koç şirketinin iş ilanlarına iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylardan bazı şartlar istenmekte olup, şartlara haiz olanlar ilanlara başvuru sağlayabilecek. İşte detaylar;
Kamil koç İş Başvurusu
Kamil koç iş başvurusu aşamaları resmi kariyer adresi üzerinden yapılacak olup, öncelik olarak ilgili siteye kayıt olmalı ve güncel iş ilanlarını inceleyerek öz geçmiş bilgilerinizi bırakmanız yeterli olacaktır. Şirketin yayınladığı iş ilanlarından bazıları ise şöyledir;
Kamil koç iş ilanları 2018
Çağrı merkezi yetkisili: Karayolu Yolcu Taşımacılığı alanında faaliyet gösteren şirketimizin Çağrı Merkezi / Yolcu İlişkileri Biriminde görevlendirilmek üzere; En az lise mezunu, Diksiyonu düzgün, akıcı konuşma becerisi olan, İnsan ilişkilerinde başarılı ve İkna kabiliyeti yüksek, Vardiyalı sistemde çalışabilecek, Gerektiğinde esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek, Bursa’da ikamet eden, 19-35 yaş arası, Tercihen Çağrı merkezi ya da Müşteri Hizmetleri tecrübesi olan çalışma arkadaşı arayışımız bulunmaktadır. İŞ TANIMI 7 gün 24 saat hizmet veren Çağrı Merkezimize gelen çağrılara kurum standartlarına uygun cevap vermek. Bilet satış, rezervasyon, bilgi, şikâyet, istek, öneri, teşekkür vb. işlemeleri doğru şekilde yaparak gerekli kayıtları bilgisayar ortamında tutmak.
Vardiya amiri: Ön Lisan/Lisans mezunu, 1-3 yıl deneyimli, Bilgisayar Ms Office uygulamalarına hakim, Raporlama yeteneği gelişmiş, İnsan ilişkilerinde başarılı, Analitik düşünebilen, dikkatli ve sonuç odaklı, Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek, Askerlik ile ilişiği olmayan, Sivas’ta ikamet eden/edebilecek olan, Sivas lokasyonumuzda görevlendirmek üzere Vardiya Amiri arayışımız bulunmaktadır. İŞ TANIMI Mevcut çalışanların vardiya planlamasının gerçekleştirilmesi ve uyulmasının sağlanması, Araç sefer takibinin yapılması, Otogar içinde müşteri servis planlamasının yapılması ve denetlenmesi, Otogar ve Bilet Satış Noktalarının kasa sayımlarının yapılması ve ilgili yöneticilere raporlanması, Sisteme kaydedilen şikâyet başvurularının kontrol edilmesi ve ilgililere iletilmesi, Sistem üzerinden gerçekleşen değişikliklerin yapılması (yeni tur açılış, kapanış, araç tipi, durak işlemleri vb.), Gerekli durumlarda diğer departman/kişilerle gerekli koordinasyonun sağlanması.
sosyal medya uzmanı: Üniversite mezunu, Dijital pazarlama konularında en az 3 yıllık deneyim sahibi, Adwords hesap yönetimi yapmış, tüm reklam modellerine hâkim. Google Tag Manager ve Google Analytics deneyimi olan (Tercihen Google sertifika sahibi) Temel seviye SEO bilgisi (ileri seviye plus) Facebook Business Manager yönetimi yapabilen, Internet siteleri için panel yönetimi yapabilen (görsel, metin yükleme) Sosyal medya ve blog sayfası yönetimi yapabilen, Yaratıcı kampanya ve içerik hazırlamada başarılı çalışmalara imza atmış, Dijital pazarlama alanındaki trendleri takip eden, yeniliklere uygun çözümler üretebilecek, İtibar ve algı yönetimi konularında deneyim sahibi, tercihen kurumsal bir markanın sosyal medya hesaplarını yönetmiş, Türkçe’ye ileri düzeyde hâkim, dilbilgisi ve imla kurallarına dikkat eden, editöryal yetenekleri olan Tercihen Photoshop kullanabilen, 30 yaşını aşmamış,
https://www.kariyer.net/firma-profil/kamil-koc-otobusleri-a-s-2151-12639
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder