Merkezi Finans ve İhale Kurumu Personel Alacak
Hazine Müsteşarlığı yeni yayınladığı ilan ile bünyesine personel alımı yapacaktır. Toplamda 5 iş alanı için alım gerçekleştirecek olan Hazine Müsteşarlığı, bir çok şart belirtmiştir. Hazine Müsteşarlığı Merkezi Finans ve İhale Kurumu bünyesinde görev almak istiyorsanız aşağıdan gerekli açıklamaları inceleyebilirsiniz.
- Arşiv görevlisi,
- Evrak görevlisi,
- Bölüm asistanı,
- Yönetici asistanı,
- Satınalma görevlisi,
- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları
taşımak,
- Sınav tarihi itibarıyla, genel bütçe kapsamındaki kamu idareleri, özel bütçeli idareler ve
sosyal güvenlik kurumlarından birinde çalışıyor olmak,
Birimimizin internet adresinden (http://www.cfcu.gov.tr) temin edilecek İş Talep Formu ve
aşağıda sayılan belgeler, şahsen, elden veya posta yoluyla Birimimizin aşağıda bulunan adresine, en geç 21.10.2016 tarihi mesai saati sonuna kadar ulaştırılmak suretiyle başvuru yapılabilecektir. İş Talep Formunda, “geçici görevli olarak” veya kurumundan aylıksız izinli sayılarak Birimimizle “hizmet sözleşmesi imzalamak suretiyle” çalışma taleplerinden birinin belirtilmesi zorunludur.
a) Yükseköğrenim diploması veya çıkış belgesi,
b) Nüfus Cüzdanı,
c) Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,
d) A4 boyutunu geçmeyecek kendi el yazısı ile hazırlanmış Türkçe özgeçmiş,
e) Arşiv Görevlisi, Evrak Görevlisi ve Bölüm Asistanı pozisyonlarında YDS Sonuç belgesi,
buna denkliği kabul edilen uluslararası geçerliliği olan bir belge veya lise/üniversitelerin
ingilizce hazırlık eğitimini başarıyla tamamladığını kanıtlayıcı belge.
İlan ayrıntıları için buraya tıklayınız.
Hazine Müsteşarlığı yeni yayınladığı ilan ile bünyesine personel alımı yapacaktır. Toplamda 5 iş alanı için alım gerçekleştirecek olan Hazine Müsteşarlığı, bir çok şart belirtmiştir. Hazine Müsteşarlığı Merkezi Finans ve İhale Kurumu bünyesinde görev almak istiyorsanız aşağıdan gerekli açıklamaları inceleyebilirsiniz.
- Arşiv görevlisi,
- Evrak görevlisi,
- Bölüm asistanı,
- Yönetici asistanı,
- Satınalma görevlisi,
- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları
taşımak,
- Sınav tarihi itibarıyla, genel bütçe kapsamındaki kamu idareleri, özel bütçeli idareler ve
sosyal güvenlik kurumlarından birinde çalışıyor olmak,
Birimimizin internet adresinden (http://www.cfcu.gov.tr) temin edilecek İş Talep Formu ve
aşağıda sayılan belgeler, şahsen, elden veya posta yoluyla Birimimizin aşağıda bulunan adresine, en geç 21.10.2016 tarihi mesai saati sonuna kadar ulaştırılmak suretiyle başvuru yapılabilecektir. İş Talep Formunda, “geçici görevli olarak” veya kurumundan aylıksız izinli sayılarak Birimimizle “hizmet sözleşmesi imzalamak suretiyle” çalışma taleplerinden birinin belirtilmesi zorunludur.

b) Nüfus Cüzdanı,
c) Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,
d) A4 boyutunu geçmeyecek kendi el yazısı ile hazırlanmış Türkçe özgeçmiş,
e) Arşiv Görevlisi, Evrak Görevlisi ve Bölüm Asistanı pozisyonlarında YDS Sonuç belgesi,
buna denkliği kabul edilen uluslararası geçerliliği olan bir belge veya lise/üniversitelerin
ingilizce hazırlık eğitimini başarıyla tamamladığını kanıtlayıcı belge.
İlan ayrıntıları için buraya tıklayınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder