Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Geçici Personel Alımı

Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Geçici Personel Alımı

Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı ilgili kanallar üzerinden verdiği ilan ile 6 ay süre ile çalıştırmak için geçici personel alımı yapacaktır. Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı bu alımı için bazı şartlar belirtmiş olup, bu şartların arasında KPSS şartı aranmadığı fark edilmektedir. Geçici personel alım ilanına başvuruda bulunmak isteyen adaylar aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilirler.

Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Başkanlığında görevlendirmek üzere altı aylık geçici personel alımı yapacak olup, eğer uygun bulunursa bu belirtilen 6 aylık süre uzatılacaktır.

Aranan Özellikler

- Sağlıkta Kalite çalışmaları hakkında yeterli düzeyde bilgi ve tecrübe sahibi olması
- Gözlem yeteneği gelişmiş olması
- Ekip çalışmasına yatkın olması
- Analitik düşünebilen, çok yönlü, kendini geliştirebilme konusunda istekli olması
- Zaman yönetimi becerisine sahip olması
- İletişim becerileri ve kendini ifade etme konusunda başarılı olması
- Microsoft Office Programlarına hakim olması (Tercihen ileri düzeyde excel bilgisi olan)
- Resmi Yazışma konusunda bilgi ve deneyimi olması,
- Kişisel Bilgi Formu

Başvuru Bilgileri

Başvuru yapacak adaylar 11 Temmuz 2016 tarihine kadar skskalite@gmail.com mail adresine ekte yer alan kişisel bilgi formunu doldurarak göndermeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Geçici Personel Alımı Rating: 4.5 Diposkan Oleh: c

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder