İlksan Büro Personeli Alımı 2017

İlksan Büro Personeli Alımı 2017

İlgili siteler üzerinden verilen ilana göre İlksan 10 kişilik büro personeli alımı gerçekleştirecektir. 2017 yılında İlksan kurumunda büro personeli olarak çalışmak isteyen adaylar aşağıdan genel şart ve özel şartları inceleyebilirler.

Genel Şartlar

a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesi (A) bendinin 1, 4 ve 5 inci alt bentlerindeki şartları taşımak,
b) Görevini yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya vücut noksanlığı bulunmamak,
c) Daha önce kamu veya özel sektör tarafından işten çıkarma cezası ile işine son verilmemiş olmak.
d) Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak veya muaf sayılmış olmak.

Büro Personeli için aranan şartlar;

a) İktisat, İşletme, Maliye, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinden veya bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurt içi ve yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak,

b) Yapılan inceleme ve soruşturma sonunda, Büro Personeli olmalarına engel bir durumu bulunmamak,

c) 2015 veya 2016 yılında düzenlenen KPSS sınavlarından birine girmiş olmak ve KPSS P9, P26, P28, P29, P35, P98 ve P99 puan türlerinden herhangi birinden en az 70 puan almış olmak,

d) İyi derecede bilgisayar kullanıyor olmak.

e) Son başvuru tarihi itibariyle 18 yaşından küçük olmamak,



f) İlan tam metni için tıklayın.

İstenen Evraklar

a) KPSS sınav sonuç belgesi çıktısı,

b) Nüfus Cüzdanı fotokopisi,

c) Özgeçmişi,

d) Öğrenim belgesi aslı veya onaylı örneği (Şahsen başvurularda Kurumdan aslı gibidir onayı verilmektedir. Posta yolu ile başvurularda ise sıralamaya girmeye hak kazanan adaylardan öğrenim belgesinin aslı istenecektir)

e) Askerlik terhis belgesi (Muaf olanlar bakımından muafiyet belgesi),

f) Adli Sicil Belgesihre

g) İş tecrübesi varsa belgeleyen evrak,


Başvuru

a) Başvuruda bulunacak adayların, İLKSAN Genel Müdürlüğünün www.ilksan.gov.tr adresinde adaylar için yer alan İş Talep Formunu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurduktan sonra imzalı ve fotoğraflı olarak istenilen belgelerle birlikte 22.02.2017 Çarşamba günü saat 17:00'ye kadar Demirkapı Sokak No:24 06340 Demirlibahçe - MAMAK / ANKARA adresine şahsen teslim etmeleri veya kargo ile göndermeleri gerekmektedir.

b) Müracaat sonunda adayların beyan ettikleri Kamu Personel Seçme Sınavı puanları ÖSYM Başkanlığından Genel Müdürlüğümüz tarafından teyit edilecektir.

c) Gerçeğe aykırı beyanda bulanan adayların müracaatları kabul edilmeyecek ve haklarında genel hükümlere göre yasal işlem yapılacaktır.

d) Başvuru esnasında istenen belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.,
İlksan Büro Personeli Alımı 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: c

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder